Політика обміну та повернення товару.

Обмін чи повернення товарів реалізується відповідно до чинного законодавства. Товар відповідної якості можна повернути або обміняти згідно із Законом "Про захист прав споживачів".

Сроки повернення та обміну:

Можливість повернення чи обміну товарів існує протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Вартість зворотної доставки товарів буде обговорена окремо.

Умови повернення товару:

Для повернення товару необхідно дотримуватися наступних умов:

  • Товар не був використаний та не має слідів експлуатації, таких як подряпини, сколи, потертості, плями тощо.
  • Товар повинен бути повністю укомплектований та у фабричній упаковці.
  • Всі ярлики та заводське маркування повинні бути збережені.
  • Товар повинен зберігати товарний вигляд та свої споживчі характеристики.

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні чи поверненні товарів відповідної якості, якщо вони відносяться до категорій, визначених у Переліку непродовольчих товарів відповідної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Повернення коштів:

Після повернення товару повернення коштів буде здійснено протягом 1-3 робочих днів після того, як магазин отримає товар. Спосіб повернення коштів буде обговорено з вами.

Процес повернення товару:

Дотримуйтесь цих кроків для повернення товару:

  1. Переконайтеся, що ваш товар відповідає критеріям з розділу "Умови повернення товару".
  2. Зв'яжіться з нами за номером телефону: 
  3. Відправте товар поштовим оператором "Нова Пошта" за адресою, наданою менеджером.
  4. Після отримання товару ми його оглянемо і зв'яжемося з вами за телефоном.
  5. Залежно від результатів перевірки, ми повернемо кошти на ваші реквізити.

Вартість доставки товару при поверненні:

Повернення товарів здійснюється безкоштовно, оскільки наша мета - зробити так, щоб ви залишилися задоволені покупкою.